همه چی پیدا میشه
.:.‏ بخوان دعای فرج را که دعا اثر دارد‎ ‎.:.دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد.:.بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا‎ ‎.:.ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد .:.
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای من و آدرس soltanetanhayee.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب جدید برای ۴ سیستم وبلاگدهی آماده کردم که برای موضوعات مختلفی میشه استفاده کرد.ضمن اینکه برای ساخت این قالب ساعت ها وقت گذاشتم، لطفا لینک منبع را حذف ننمایید. باتشکر

قالب وبلاگ

[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 4 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

قالب وبلاگ

بعد از دو روز تلاش بالاخره قالب سه ستونه برای چهار سیستم وبلاگدهی بلاگفا و میهن بلاگ و پرشین بلاگ و بلاگ اسکای را طراحی و ترجمه کردم.این قالب وبلاگ در پهنای ۱۱۰۰ است و با مرورگر های IE و Opera و Mozila سازگاری کامل و بدون نقض دارد.از مزایای این قالب می توان به سبک بودن و لود سریع قالب، سه ستونه بودن و ساده و جذاب و مناسب برای موضوعات مختلف وبلاگ نویسی و..  نام برد. ضمن اینکه قالب های این وبلاگ رایگان است لطفا لینک ما را حذف نمایید.

[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 4 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

 قالب استقلال برای هواداران استقلال

اینم قالب زیبای استقلال که خیلی روش وقت گذاشتم تقریبا سه برابر قالب های دیگر این قالب وقتمو گرفته. قالب در پهنای بزرگ است و امکاناتی خوب و مهمتر از این ها گرافیک بالای است. فعلا قالب رو فقط برای سیستم بلاگفا آماده کردم بعدا به سیستم های دیگر هم ترجمه خواهم کرد. باز هم تاکید میکنم لینک طراح رو حذف نکنید حتی بزرگترین سایت های ایرانی هم لینک طراح قالب رو حذف نمیکنه!. قالب رو به طور رایگان دریافت کنید و لذت ببرید.

قالب وبلاگ شماره 3 - قالب استقلال

[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 4 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

قالب ساده و زیبا

قالب وبلاگ

اینم یه قالب زیبا برای شما: قالبی که طراحی کردم در اندازه متوسط است تعداد ستون ها ۳ تاست و از همه مهم تر بارگذاری خیلی سریع این قالب است. این قالب با تمامی مرورگر های جدید سازگاری کامل دارد و با اینترنت اکسپلورر و موزیلا و اپرا تست شده است. چیزیکه این قالب را منحصر به فرد میکنه بدون ایراد بودن و ساده و در عین حال زیبا بودن آن است.منتظر نظرات شما هستم.

[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 4 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

تغییر هاست

 

در چند هفته گذشته به دلیل تغییراتی که سرویس دهنده هاستینگ سایت انجام داده بود در بعضی ساعات روز شاهد لود نشدن سایت و قالب‌ها بودیم که باعث دلخوری و ناراحتی دوستان گرامی گردیده بود. با تشکر از همه دوستان به خاطر تحمل این مشکلات به اطلاع می‌رساند تمامی قالب‌ها به هاست جدید منتقل شدند و مشکل لود نشدن قالب‌ها به طور کامل رفع گردید.

 

 


 

 

نوشته شده توسط مدیر وبلاگ در پنجشنبه بیست و دوم دی 1390 ساعت 6:0 موضوع | لینک ثابت


 

 


 

 

 


 
[ 24 آبان 1391برچسب:, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

*.:.‏* ‏Mehdi‎‏ ‏ *.:.* ‏ ‏ ‏ *.:.* ‎ *‎.:.**.:.* ‎ *.:.* ‏ ‏ *.:.* *.:.* .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:.:.‏ تا توانی بگریز از یار بد ‏ ‏ یار بد بدتر بود از مار بد مار بد تنها تو را برجان زند، ‏ ‏ یار بد برجان و برایمان زند .:. * .:. ‏ *‏.:.‎*‎ .:. * .:. *‎.:. * .:.‎*‎ .:. * .: ***سلام دوستان گل وعزیزم از اینکه وب منو انتخاب کردید سپاسگذارم‎ *‎‎*‎‎*‎ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. ‎‎‎ ‎لطفأ نظر بدید وانتقاد و پیشنهاد بدید هرچی دوست داشتید بنویسید وحرف دلتون و بزنید .:.‏ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * ‏ شیشه ها شکستنیست ....زندگی گذشتنیست....این فقط محبت است که ماندنیست .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. *
آرشیو مطالب
آذر 1392
آبان 1392 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 274
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1



Alternative content





در اين وبلاگ
در كل اينترنت